28.03.2010

chasing lahmacun

Chasing Amy ilk izlediğimde beğendiğim yıllar sonra izlediğimde ise yarısında uyuduğum bir film oldu. Demek insanın zevkleri değişebiliyormuş zaman içerisinde. Yazının başlığını açıkladıktan sonra gelelim lahmacun meselesine: Lezzetli şey bu lahmacun ama önemli olan güzel yapılmışını bulabilmek. Harcı nasıl, içine ne koymuşlar, lahmacunu bükünce rahatlıkla kıvrılabiliyor mu yoksa çıtırdayarak yer yer kırılıyor mu, yanık kısımlar var mı, lahmacunun ebatı ne, yanında ne getiriyorlar... Anlayacağınız çok bilinmeyenli bir denklem lahmacun. Çok güzellerini yedim ama o muhteşem lahmacuna erişebildim mi bilmiyorum.

Ben şu ana kadar çözebildiğim parametreleri söyleyeyim: içinde sarımsak ve kuru nane olacak, rahat bükülebilecek, yanına sadece maydanoz getirilecek...

6 yorum:

sandken dedi ki...

lahmacuna da bir anja rübik fotosu bulsa idin güzelim lahmacun yorumsuz kalmazdı. mba mi yapmıştın sen?
:))

hirondelle dedi ki...

bulamadım anjanın lahmacun yerken fotoğrafını.

ben yaptım siz yapmayın :)

LLuvia dedi ki...

Çok güzel genelleme yapıp Chasing Amy'i erkeklerin hayatlarının bir döneminde nedense çok sevdiklerini düşünüyorum oysa çok gereksiz bir film bence. Lahmucun ise bence küçük olur (fındık) mümkünse de Urfa'da yenir :)

hirondelle dedi ki...

genellemeniz de tespitiniz de doğrudur bence.

yolum urfaya düşerse elbette bakarım tadına ama fındık lahmacunun aperatif bir havası var. lahmacun denilen şey karın doyurmalı.

LLuvia dedi ki...

Lahmacunu iştah açıcı olarak düşünüyorum. İki üç fındık üzerine kebap daha güzel değil mi :) Çok acıktım galiba.

hirondelle dedi ki...

zaten doğalı da o ama bazen lahmacun çekiyor canım :)