6.03.2010

haritalara bakmaktan geliyorum dedi


Küçükken açardım atlasları saatlerce bakardım; ondandır başkentleri ve bayrakları bu kadar saplantılı şekilde bilmem. Eh az fırça da yemedim yıprattığım için sayfaları zaten. Halen saatler geçirebiliyorum haritaları incelerken. Hayali güzergahlar, planlar, kaçış rotaları... National Geographic'in verdiği o güzel Dünya Haritası'nı asacak bir duvar arıyorum bir yandan da. Ve yetmiyor haritalar bir noktadan sonra. Daha büyük olsun istiyorsun, daha ayrıntılı. Sonra da gidip görmen gerekiyor zaten...

2 yorum:

earinna dedi ki...

Hakkınız var efendim. Açılıp incelenmekten lime lime olmuş bir dünya atlası da bende var. Ondaki heyecanı değme macera romanında bulamıyorum!

Esin dedi ki...

Guzel resim, adi nedir? "farkli kaydet" deki adiyla mi geciyor :)

Bende de atlas dergisinin verdigi 2m lik dunya haritasi vardi. Canim sikildikce incelerdim. Dedigin gibi gidip, gormek lazim.